مقدمه :

   این کتابچه برای مدیران، ناظران و مسئولین صنایع که با روش های جابجایی دستی کالاها مواجه هستند، نوشته شده است که پیشنهاداتی برای اصلاح حمل دستی کالاهای مستطیلی، مربعی، استوانه‌ای، گونی و کیسه‌ای ارائه کرده است.

 

اصلاح حمل دستی بار در محل کار:

   لیستی از مزایای اصلاحی وظایف کاری خود را تهیه کنید که اطلاعات آن شامل ریسک فاکتورها (عوامل مخاطره آمیز)، انواع اصلاحات ارگونومیکی، آموزش مؤثر و شروع چهار مرحله طرح های کاربردی مؤثر می باشد. این طرح به شما کمک خواهد کرد تا مشکلات، اولویت ها، تغییرات ممکنه و پیگیری های بعدی را شناسایی کنید.

 

بخش 1 و 2- گزینه‌های اصلاحی:

   روش‌هایی را برای اصلاح وظایف در بلندکردن ، پایین آوردن ، پرکردن ، تخلیه کردن یا حمل کالاها بوسیله تغییر تکنیک‌های کاری و یا استفاده از وسایل فراهم می‌کند. همچنین این دو بخش شامل راهبردهایی برای تکنیک‌های ایمن‌تر کار می باشد.


بخش 3- گزینه‌های اصلاحی:

  این بخش ایده‌هایی را برای استفاده از وسایل به جای حمل دستی کالا ها فراهم می کند. همچنین شامل استفاده از وسایل ایمن‌تر می باشد.

 برای راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات اضافی در زمینه اصلاحات اداری(اجرایی)، ابزارهای ارزیابی کار و روشهای آنالیز جامع به سر فصل منابع در پایان کتابچه مراجعه کنید. این بخش همچنین شامل ابزار ارزیابی روش های اصلاحی و لیستی از سازمانهای تخصصی و تجاری در زمینه حمل دستی مواد می باشد.

 

 

فایل فارسی کتابچه راهبرد ارگونومی برای حمل و نقل دستی بار : قیمت 20هزار تومان 

فایل زبان اصلی کتابچه راهبرد ارگونومی برای حمل و نقل دستی بار : قیمت 12 هزار تومان

بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله بصورت اتوماتیک وارد صفحه جدید جهت دانلود و یا به مسیر پیش فرض شما دانلود می شود.در صورت عدم دریافت ؛ با ما در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار نمائید تا قابل ارسال از طریق ایمیل و واتس آپ باشد.

زمان ارسال حداقل 30 دقیقه حداکثر 24 ساعت.

ایمیل : maria.optic91@gmail.com